Een vraag kan verwijderd worden.Geldt dat ook voor een antwoord?

Aan welke voorwaarden moet een antwoord voldoen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja dat kan, en is mij net gebeurt. Nee dat was ook niet voor het eerst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit staat allemaal beschreven in de richtlijnen. Dit geldt zowel voor vragen als voor antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Jazeker, als het antwoord geen echt antwoord is, maar een reactie. Of dat een vraag met een vraag wordt beantwoord. (Heb er helaas ervaring mee, hoewel niet vaak)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan. Door een moderator.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, vragen, antwoorden en reacties kunnen allemaal verwijderd worden en kost je per keer -5 punten.