Zou er een verbintenis zijn tot het uiterlijk van een hond en zijn/haar baasje?

Of is dit toeval?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

MIsschien worden mensen aangetrokken door types honden die uiterlijk op hen lijken ?? Zoals ook mensen partners neigen uit te zoeken op basis van ongeveer gelijke aantrekkelijkheid ?

ik heb een amerikaanse bulldog ! en ik krijg van iedereen te horen dat die op me lijkt ??of anderom !!maar wat nu als ik ooit een chawawa neem ? OMG (*

Ik denk dat de baas een hond uitzoekt die bij hem/haar past. Ik heb een shortlist gemaakt op uiterlijk, daarna heb ik op basis van de gedragskenmerken een nauwere selectie gemaakt. Uiteindelijk heb ik voor een Sint Berhard gekozen. Qua innerlijk een evenpool aan mij en mijn vrouw, uiterlijk komt 'ie ook behoorlijk in de buurt, maar dat is meer toeval.... denk ik.

Ik zou zeggen dat je eens naar mijn buurvrouw moet komen kijken, dan weet je maar dan genoeg.

Ik zie alleen een overeenkomst tussen de woning van het baasje en de soort hond. In een joekel van een villa woont meestal zo'n piepklein rotkeffertje. In een klein appartementje woont meestal een bouvier.

ja ik geloof er heilig in!!

Kijk eens naar links. Zo zie ik er ook uit! En dat is toeval.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100