Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

verhuizen naar friesland

Ik woon in den haag maar wil dolgraag naar friesland verhuizen maar hoe zeg ik het me moeder want die zegt tog nee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
648

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het ligt er een beetje aan hoe oud je bent.
Als je op jezelf woont en jij besluit Den Haag te verlaten voor Friesland, dan is er weinig aan de hand, dan ga je naar je moeder en vertelt haar gewoon dat je besloten hebt te verhuizen naar Friesland.

Als jij echter nog minderjarig bent en thuis woont, dan kun je wel tegen je moeder zeggen dat je wilt verhuizen, maar dan ben ik bang dat zij bepaald wat er gaat gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je achterliggende gedachte om te verhuizen? Aan je vraagstelling te zien ben je nog jong, aangezien je het je moeder nog moet vragen. Als je gaat om een studie, lijkt het me stug dat je moeder je in de weg zal zitten, maar als je gaat om achter een verkering aan te reizen, snap ik je moeder prima wanneer ze nee zegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mam please er zijn daar zo veel koetjes en kalfjes en daar knap je enorm van op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding