Wat is de maximale grootte van een te uploaden plaatje op Gv?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je kunt dit misschien experimenteel vaststellen. Bij mij ging 3 MB goed.

Toegevoegd op 05-06-2009 16:19:13
Het is waarschijnlijk afhankelijk van de time-out instelling op de server. Als het bestand te groot is treed er een timeout op en kom je weer op de pagina terug. Nu lijkt me 3-4 MB ook wel voldoende.

Toegevoegd op 05-06-2009 16:22:48
9 MB lukt bij mij niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij net ook, ik ga nu 10mb proberen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat is de spirit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, het werkt niet meer....
Ik kom na het uploaden weer op dezelfde pagina terecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Btw, wat vinden jullie van mijn geuploade foto?
Ik weet niet of er een maximale grootte is (nog), dat merk ik nog wel denk ik, maar er is in elk geval wel een maximum formáát al zie ik daar geen regel voor nog.
Het meot in elk geval niet groter zijndan ook op een klein schermpje makkelijk tussen de text past zonder een het hele beeld te vullen, en al helemaal niet breder dan het beeld dat je moet scrollen. 300 bij 400 pixels zal meestal groot genoeg zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Marleen. De afbeelding wordt al geresized, dus in vast formaat getoond. Maar als je er op klikt wordt het originele bestand getoond. Er waren wat vragen waarbij je foto's kon uploaden en vooral bij macrofoto's is het leuk als je kunt inzoomen.