Wie kan me helpen?

Het gaat over vuurwerk en nee niet dat er te weinig is maar juist teveel. We hebben wel 25 pakjes met 10 rotjes. We hadden ons een beetje verkeken en je wilt het gewoon niet zien hoeveel. Ik ben alleen met men broertje men stiefvader en moeder steken het niet echt af. Alleen siervuurwerk. dus nu had ik een dringende vraag. Hoe zorg je dat ze sneller op gaan. Want anders kunnen we ze weggooien dat is jammer. Nouja het was ook weer niet heel duur 3 euro per 20 pakjes met 10 erin. En we hebben nou ook niet echt zin om de hele tijd te knallen.
Iedereen prettig nieuwjaar!

Toegevoegd na 5 minuten:
Het zijn geen rotjes maar kanonslagen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wij hebben vanmiddag oud, overschot aan vuurwerk met een paar vrienden in grote dozen gestopt, patronen er bij, paar aanmaakblokjes erbij, en vlam erin ;)

Leuk effect, vooral als je er wat crackling ballen en sier bij in stopt, ben je meteen overal van af!

En het is natuurlijk ook altijd leuk om het weg te geven, of bewaren voor volgend jaar! Als je het gewoon in een kast of kelder bewaard word het in 1 jaar tijd niet slof, en kan je het volgend jaar gewoon opmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik zie het effect. Je staat nu helemaal op zwart ;-) Was het een grote knal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, een vuurwerkbom noem je zoiets. In Utrecht is een jongetje van 13 dood omdat hij toekeek toen anderen zoiets deden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We bewaren ze :D Beste antwoord

Andere antwoorden (2)

Misschien zijn er wel buurjongens die ze van je willen overnemen, of anders geef je ze toch weg tijdens het vuurwerk afsteken? Bewaren lijkt me geen optie, dan liggen ze je zo aan te kijken als je ze wilt aansteken maar het niet meer mag.
Jij ook een fijne jaarwisseling, en voorzichtig hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, weggooien is zonde. Ik zou gewoon in je straat/buurt uit gaan delen. Als de mensen toch al afsteken, dan vindt iedereen het vast wel leuk als ze een aantal knallers erbij hebben. Dan heb je win-win situatie. Je buurtgenoten maak je er blij mee en jij hoort in je buurt jouw extra knallen, leuk toch?
Veel plezier, prettig nieuwjaar ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja allebei goed antwoord. Plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel. Je bent niet verplicht het beste antwoord aan te wijzen hoor. Enne.....knal ze he!!