Heeft er nog iemand een duimpjesstalker hier op GV?

Ha, die Lezers;

Ik bedoel daarmee iemand die de gewoonte lijkt te hebben om jou in het bijzonder telkens duimpjes omlaag te geven, ook als je antwoord helemaal aan de richtlijnen voldoet.
Wat zou zo iemand voor redenen hebben? Ik voel me eigenlijk wel heel speciaal door al die aandacht....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bij mijzelf let ik daar niet zo op, maar van een aantal personen weet ik 100% zeker dat ze een duimpjesstalker hebben. Waarom dit gebeurd? Zal wel komen als iemand een keer kritiek op een ander zijn antwoord of vraag heeft. Sommige personen kunnen niet tegen kritiek of weten niet hoe ze er mee moeten omgaan. Anderen weten ook weer niet van stoppen en blijven heel lang doorzeuren, waardoor ze al lang de kern van de vraag of het antwoord zijn vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie die negatieve duimpjes weggeven kan ik niet met zekerheid zeggen, wel weet ik dat o.a. jij last heb van zo'n duimpjesstalker. Ik ben het lang niet altijd met jou eens (vaak ook wel) maar ga niet zo maar duimpjes naar beneden drukken

Andere antwoorden (13)

Grappig dat je dit vraagt, ik vroeg dit mezelf eerder vandaag ook af. Maar helaas staan er negen van de tien keer geen reacties bij, en dat is dan weer jammer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kom je niet achter en is ook niet belangrijk.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmmm klinkt verdacht ;-)
AWM
14 jaar geleden
Zoals de waard is...... |-))
Ik heb nog niet gezien dat deze min-kukel het op iemand in het bijzonder heeft gemunt.

Soms ben ik het slachtoffer. Soms iemand anders. Soms iedereen.

Geen touw aan vast te knopen. Ik zie het maar als iets dat tot de "folklore" van deze site behoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het valt mij wel op dat ik over het algemeen minstens 1 duimpje naar beneden heb inderdaad. Of dit toeval is of dat ik een zogenaamde duimpjesstalker weet ik niet. Maar het is wel altijd toevallig ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kunnen jullie mods niet zien wie dat doet dan?
ik heb ook het idee dat er een clubje is die mekaar thumbs up geeft en beste antwoorden toebedeelt.... maar ja, ik ben wel paranoide schizofreen natuurlijk......... iedereen is tegen me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... iedereen is tegen me. Juist en achter iedere boom staat zo iemand die tegen je is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kom nooit in een bos, ik kijk wel uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kunnen ook achter lantaarnpalen schuilgaan natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja kempo, dat denk ik ook al een tijdje, want er zijn deelnemers die elkaar goed kennen.
Ja, ik vraag me ook wel eens af waar sommige minduimen op gebaseerd zijn. Als een vraag echt goed is, krijgt die af en toe ook gewoon minduimen. Gelukkig schelen ze je niet in punten, dus eigenlijk hebben ze er ook weinig aan.

Toegevoegd op 04-06-2009 20:06:01
Herstel, ik zie dat het wel uit kan maken.
Bij gesloten vragen staat het antwoord dat verkozen is tot beste uiteraard bovenaan. Daarna volgen standaard de antwoorden in volgorde van waardering (tenzij je specifiek aangeeft ze op datum te willen sorteren).

Antwoorden met 2 plusduimen en 0 minduimen scoren hier hoger dan antwoorden met 3 plusduimen en 1 minduim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt... waar ik vraag zeg bedoel ik uiteraard antwoord. Scherp Etab :)
Nee hoor niemand die minnetjes geeft op mijn antwoorden... en als dat zo is, dan heeft die ene zich zeker vergist...

Welke redenen, ik zou het echt niet weten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat ben je toch heerlijk naief Xinixje.. vertederend bijna.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oops, sorry Xinix, een vergissinkie.
nou ja, je kunt het wel hebben als absolute topper :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei per ongeluk op -1 geklikt
Vergissing :)
Ik gelukkig niet :) Ik let er ook niet zo heel erg op eigenlijk.
Al 8 antwoorden geen duimpjes omlaag, ik had verwacht dat iedereen duimpjes omlaag zou gaan 'weggeven', haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Hansv (voor één keertje!)

Het overkomt ons allemaal hoor, troost je.
Dat het jou wat vaker overkomt?

Het zou kunnen komen dat we hier een voormalige lifter aan het werk hebben, die in het verleden graag op die manier naar Spanje op vakantie wilde en nooit succesvol is geweest.

Hij/zij is hier dermate door geflipt, dat de frustraties worden afgereageerd zodra jouw Avatar in beeld verschijnt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna altijd is voorspelbaar op welke antwoorden de meesten min duimpjes komen.
Het is een relatief klein groepje, die altijd op de zelfde antwoorden reargeren.
Als ik naar de antwoorden en vooral de reactie's kijk, begin ik ze te kennen.
Vooral bij heftigge reactie;s die ze vaak geven, vallen ze gauw door de mand, ze laten daardoor vaak hun eigen visitekaartje achter.
Ook aan de woordkeuze en taalgebruik maken ze zich zelf vaak kenbaar.
Anoniem achter een negatief duimpje verschuilen wordt zo steeds moeilijker!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens, bepaalde personen laten een soort stempel achter
Ikke niet :D

De reden kan zijn dat er een ranking is voor de leden, en als je een lage ranking hebt, dat je dan maar iedereen negatief gaat beoordelen zonder legitieme reden..

Wel diep triest als je die persoonlijkheid hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iemand is gewoon jaloers op jou. of heeft dezelfde gedachte gang als jij maar is steeds te laat me reageren omdat jij dat dan al gedaan hebt ;-)

ik ken er meer die er last van hebben. maar ja als ik nu zeg dat ik waarde hecht aan jou antwoorden krijg ik dan ook -1tjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik - duim denk ik net zo vaak als ik + duim.

Maar sommige veelposters hier hebben voor mij nu eenmaal gevoelsmatig de gewoonte onzin te posten.
maar zou dat persoon en goed antwoord geven krijgt deze ook direct en plus duim.

Ik kijk er niet echt iemand op aan. Het antwoord is leidend voor mij