Zijn er ook echt mensen die 25 vragen op een dag stellen?

dan bedoel ik op deze site.

Weet jij het antwoord?

/2500

Gisteren kwam ik aan de maximum van honderd... :-) Toegevoegd op 04-06-2009 17:54:35 antwoorden dan... Jinx had gisteren ongetwijfeld het maximum van 25 vragen...

Er zijn een paar hele actieve vraagstellers ik denk dat als iemand dit haalt dat het Jinx een van de weinige is die het maximum haalt.

Gister zat ik inderdaad aan het maximum, toen voor mij nog 20 vragen. Maar dat was een uitzonderlijk geval.

Je kunt er maar 5 per dag stellen.

Bronnen:
Deze site

Ik denk dat jinx elke dag het maximum haalt.

Nee, ik kom er niet aan. Maar het is ook heel knap als je dat kan: Goede vragen bedenken is ook een vak. Ik heb het dan over écht goede vragen die hier de moeite waard zijn. Deze vind ik best de moeite waard trouwens ; ) Ik vraag me ook af hoe veel mensen deze site gebruiken.

Een aantal mensen hier antwoord uit tijdsverdrijf. En een aantal stellen vragen om de vragen. Ik meen dat de doelstelling was van Gv om hier vragen te stellen waarvan het antwoord niet of moeilijk op google, wikipedia etc etc te vinden zijn. Een hele groep heeft echter dit GV gevonden om enorme hoeveelheid levensbeschouwende vragen te stellen. En dat zijn geen vargen waar een antwoord op mogelijk is . dus is het geen GV. Vragen als" Wat zou jij doen als>... is er leven na de dood. Hoe wil je dood gaan Zie je jou aura? Maar ook wie weet er een leuk restaurant in Habklatseveen. Zelf had ik van Gv verwacht dat het echte feitvragen zouden worden. Gv is dus GV maar. Vraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100