Waarom besteed de media weinig tot geen aandacht aan het steeds verder verspreidende h1n1 virus ?

terwijl fase 6 ;een officiele pandemie'' bijna'' aangekondigd kan worden!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De houdbaarheidsdatum van nieuws wordt steeds korter... En die is voor dit nieuws verstreken... Alleen als er echt nieuwe en belangrijke feiten opdagen, dan zou het weer eens kunnen oplichten in het nieuws... Maar de verandering van fase 5 naar fase 6 is inderdaad nieuws, maar het is toch over de datum...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het nieuwe is er af, en in Nederland is het aantal besmettingen beperkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T nieuws is geen echt nieuws meer... En de snelheid van verspreiding valt op dit moment nog wel een beetje mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat fase 5 te snel is afgekondigd en er in delen van de wereld geen sprake meer is van h1n1 besmettingen. En hier in Nederland is er maar liefst 1 besmetting geweest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het h1n1 virus is niet zo gevaarlijk. Slechts1% van de besmette mensen sterft aan de ziekte. Gezonde mensen kunnen zelf genezen van de varkensgriep. In Nederland is er voorlopig geen groot gevaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het opmerkelijke is niet dat er nu zo weinig nieuws over is, maar dat er eerst wél een hype van werd gemaakt. Het valt allemaal namelijk best mee met dat virus. Het is echt niet zo dat er ineens meer mensen met bosjes dood neervallen dan van gewone griep of andere gangbare virussen waar we ons geen zorgen over maken.