Wat is het nut van een herkansing inplannen op woensdagavond van 19.45 uur tot 21.15 uur. Terwijl iedereen weet dat er dan vaak champions league is.

Het gaat er om dat er genoeg herkansingsmogelijkheden overdag zijn. De herkansingen vinden vaak plaats wanneer er voetbal is, meestal champions league. Het punt is niet wat nu belangrijker is, voetbal of school aangezien dit uiteraard school is. Maar waarom houden ze op school geen rekening mee met dingen die je na schooltijd kunt doen.

Pure frustratie dus ;)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (6)

Wat voor herkansing?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
CL is er lang niet altijd. Dus in 9 van de 10 gevallen zal het geen probleem zijn. Daarnaast is lang niet iedereen een voetballiefhebber dus ook voor hen is het geen probleem.

Alleen voor voetbalfans is het een probleem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lijkt me toch dat een herkansing, maakt eigeljik niet uit waarvan. belangrijker is dan 1 wedstrijd missen.

Zo niet, dan moet je je afvragen waar je mee bezig bent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat je zo je diploma krijgt, met CL kijken niet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn gewoon dingen waar je pech mee hebt. jij vind voetbal dus leuk, dus helaas ben jij de sigaar, volgende keer is het NK turnen en boeit het jou dus weer niets. Oog om oog tand om tand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat een groot gedeelte van de docenten gefrusteerd is omdat ze niet hun carriere hebben gemaakt binnen een groot bedrijf. Ze gaan dan het onderwijs in omdat ze dan toch nog het gevoel hebben macht te hebben. Vreemde roosters zijn één van de uitkomsten daarvan.