Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het helpen om onder je sokken nog keuken zout te strooien, die ik over mijn schoenen heen trek?

Of iets anders, wat nog zou kunnen helpen?

Toegevoegd na 28 minuten:
Met sokken glij je nog vaak uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

tegen wat zou dat moeten helpen dan??

als dit gaat om een beetje grip te krijgen met je schoenen moet je van die ijzers kopen die je onder je schoenen kan binden:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee alleen sokken zijn voldoende,, deze zijn stroef genoeg...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegen de gladheid ?
ik denk niet dat dat werkt, zou moet eerst even inwerken voordat het echt werkt.
en als je er mee loopt is snel het zout alweer opgelost, en heb je er niks meer aan

Toegevoegd na 25 seconden:
zou = zout
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik denk dat het juist tegen zou werken als het al in je sokken blijft zitten. Door het zout smelt een heel dun laagje sneeuw waardoor je misschien juist uitglijdt op die sokken. Omdat die heel snel stampvol ijs zitten en dan zijn ze ook weer glad op dat dunne laagje water.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je trekt keuken zout over je schoenen aan ? En wat doen die sokken er dan bij?
Je bedoelt dat je sokken over je schoenen aan trekt en dan wil je daar nog zout over strooien,tegen de gladheid?
Nee,dat helpt niet, het weinige zout wat op de sneeuw overblijft,gaat pas zijn werk doen,als jij al ettelijke meters verder bent en bovendien is er naar een paar passen geen zout meer te bekennen op je sokken! Een schuursponsje onder je schoenen, werkt veel beter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Blokker of kruitvat heb je sokken met rubbertjes eronder, dan glij je niet meer uit. Keuken zout werkt niet, omdat het meteen onder je sokken vandaan is en je keukenvloer bijt er door uit. Zout gebruiken ze om sneeuw op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding