Zou het helpen om onder je sokken nog keuken zout te strooien, die ik over mijn schoenen heen trek?

Of iets anders, wat nog zou kunnen helpen?

Toegevoegd na 28 minuten:
Met sokken glij je nog vaak uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (6)

tegen wat zou dat moeten helpen dan??

als dit gaat om een beetje grip te krijgen met je schoenen moet je van die ijzers kopen die je onder je schoenen kan binden:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee alleen sokken zijn voldoende,, deze zijn stroef genoeg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegen de gladheid ?
ik denk niet dat dat werkt, zou moet eerst even inwerken voordat het echt werkt.
en als je er mee loopt is snel het zout alweer opgelost, en heb je er niks meer aan

Toegevoegd na 25 seconden:
zou = zout
13 jaar geleden
Ik denk dat het juist tegen zou werken als het al in je sokken blijft zitten. Door het zout smelt een heel dun laagje sneeuw waardoor je misschien juist uitglijdt op die sokken. Omdat die heel snel stampvol ijs zitten en dan zijn ze ook weer glad op dat dunne laagje water.
13 jaar geleden
Je trekt keuken zout over je schoenen aan ? En wat doen die sokken er dan bij?
Je bedoelt dat je sokken over je schoenen aan trekt en dan wil je daar nog zout over strooien,tegen de gladheid?
Nee,dat helpt niet, het weinige zout wat op de sneeuw overblijft,gaat pas zijn werk doen,als jij al ettelijke meters verder bent en bovendien is er naar een paar passen geen zout meer te bekennen op je sokken! Een schuursponsje onder je schoenen, werkt veel beter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Blokker of kruitvat heb je sokken met rubbertjes eronder, dan glij je niet meer uit. Keuken zout werkt niet, omdat het meteen onder je sokken vandaan is en je keukenvloer bijt er door uit. Zout gebruiken ze om sneeuw op te lossen.