Twitter zegt dat ik 160 tweets heb...vorige week waren dat er nog meer dan 2000...hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Bug in Twitter.
Waarschijnlijk klopt alleen de telling niet en staan je oude tweets er nog wel.

Maar serieus: Was je ooit nog van plan om al je 2000 tweets ooit weer terug te lezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee vast niet alleen. Die aantal tweets ik heb er nu 1. 555 Staan wel mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Er is wat met twitter aan de hand. Bij mij werd het ook ineens verdubbeld. Het wordt wel weer teruggezet. Gewoon een twitter foutje. Haast iedereen heeft hier last van gehad. Even afwachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is soms weleens een foutje bij zulk soort community sites. ik had zelf ook een keer dat een paar vrienden van mij en ik gingen krabbelen op een www, dit in zulke mate dat de 'teller' op hol sloeg en vast bleef haken op 21 reacties. De tellers zijn soms een beetje in de war, bij twitter heeft iedereen er op dit moment lastvan, zulk soort fouten worden meestal wel gemaakt, alleen die teller fout mij niet, op hyves komt het niet zo vaak voor.