Hoe krijg je natte Uggs zo snel mogelijk droog?

Ik heb hem al geföhnd (jaja ik weet het ..) maar ik moet ze over een kwartier/20 minuten aan kunnen, dus best snel. Weet iemand hoe ik ze zo snel mogelijk droog krijg?!

Toegevoegd na 13 minuten:
*hem = ze

Toegevoegd na 20 uur:
Ik zie allemaal antwoorden van oven en magnetron en ik snap het wel, maar eerlijk gezegd durf ik dat niet aan. Ze waren toch best wel duur, dus stel dat het misgaat .. Ik dacht dat er misschien een speciale oplossing voor was, maar als ik zo de antwoorden zie denk ik het toch niet. Ze zijn nu trouwens wel weer droog, het is een kwestie van tijd. Toch bedankt voor de moeite! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Antwoorden (5)

Op de verwarming zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ze een paar minuten in de magnetron kunnen zetten dan verdampt het vocht wat sneller maar 20 minuten voor natte schoenen is wel kort om ze te laten drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dacht ook al aan de magnetron lol
Bij het snel drogen kunnen vlekken achterblijven...maar als je dat er voor over hebt, voor de radiator of er op!

Toegevoegd na 57 seconden:
Dacht ook nog aan de oven...lekker daarna cake bakken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de wasdroger.

Stop ze in een kussensloop en knoop deze dicht.
En dan drogen maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad magnetron, of de oven, op iets langere termijn, denk aan een kwartiertje ongeveer extra, zodat de oven is voorverwarmd. Dan is de oven sneller, maar ik denk dat de magnetron nu de snelste oplossing is. Kijk wel uit dat het leer niet te 'heet' wordt, als het alleen heet wordt op de plekken waar het nat is, ookal is dat moeilijk als die door nat is. Dan kan het leer er tegen. Success!

Toegevoegd na 1 minuut:
Droger kan denk ik wel, maar krimpen ze dan niet? ik weet dat spijkerstof en leer niet hetzelfde is, maar weet iemand dat?