hoe kan je op de middelbare school snel nieuwe (goeie) vriendinnen maken???

Ik ga bijna naar de middelbare school en wil daar graag net zo'n hecht groepje als wat ik nu heb hoe moet ik dat aanpakken

Weet jij het antwoord?

/2500

Wees jezelf, en wees open tegen andere. Maak wat praatjes. En probeer ook andere mensen aan een gesprek toe te voegen. Zo ontstaat er een groepje, en andere vinden het ook fijn als ze worden toevoegt aan het gesprek, en niet buitengesloten te worden :).

Gewoon jezelf zijn... zodra je extra aardig gaat doen om maar zoveel mogelijk vriendinnen te maken, houden je vriendschappen niet lang stand... je moet je niet anders voordoen dan dat je bent. anders maak je geen echte vriendinnen.... zolang je gewoon jezelf bent en niet iedereen de hele dag loopt af te zeiken, komt het heus wel goed... toon een beetje interesse als een ander iets verteld en dan kan diegene zelf beslissen of hij/zij vrienden met je wil worden of niet... dring jezelf niet op, maar wees wel spontaan... lukt heus wel!! succes en heel veel plezier op de middelbare school... is echt lachen, geloof me...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100