Hoe kun je het beste je agenda indelen?

Als je een agenda hebt zoals op de afbeelding hieronder, hoe kun je dan het beste afspraken noteren? Je begint natuurlijk met noteren op het uur dat de afspraak begint, maar hoe laat je weten wanneer het afgelopen is?

Stel je hebt een afspraak van 9.00 tot 15.00 uur, hoe noteer je dat in zo'n agenda als onderstaand?
Let daarbij op dat de regeltjes kort zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (2)

Van 9 tot 15 uur een vertikale accolade, met dan de beschrijving van de activiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kleurt het vakje van 9 uur t/m 15 uur licht in met kleurpotlood

Toegevoegd na 2 minuten:
en schrijft de afspraak in het bovenste gekleurde vakje.