Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik post opsturen naar het buitenland en met spoed!?! dus dat ik het maandag verzend en dinsdag eventueel bij de ontvanger kan zijn?

Voor de duidelijk de post moet naar Kosovo.. Welke bedrijf is dan snelste? Ik weet niet of dhl ook voor particulieren zijn, ofdat ze alleen in opdracht van bedrijven opsturen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dan moet je het niet maandag pas versturen, maar zodra je morgenochtend wakker wordt bel je naar een aantal koeriersbedrijven en daar kies je er dan 1 van uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
UPS rekent binnen europa 24 uur voor bezorging. Dus ik zou contact opnemen met hun voor verdere info
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om documenten gaat, kan UPS het binnen 24 uur op de plaats van bestemming hebben. Dit is overigens niet goedkoop. Wel kunnen ze het bij je thuis of op het werk ophalen, dus hoef je niet perse tijdens de openingstijden, die altijd samenvallen met je werktijden, naar een winkel of postkantoor of zoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding