Waar kan ik post opsturen naar het buitenland en met spoed!?! dus dat ik het maandag verzend en dinsdag eventueel bij de ontvanger kan zijn?

Voor de duidelijk de post moet naar Kosovo.. Welke bedrijf is dan snelste? Ik weet niet of dhl ook voor particulieren zijn, ofdat ze alleen in opdracht van bedrijven opsturen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dan moet je het niet maandag pas versturen, maar zodra je morgenochtend wakker wordt bel je naar een aantal koeriersbedrijven en daar kies je er dan 1 van uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
UPS rekent binnen europa 24 uur voor bezorging. Dus ik zou contact opnemen met hun voor verdere info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om documenten gaat, kan UPS het binnen 24 uur op de plaats van bestemming hebben. Dit is overigens niet goedkoop. Wel kunnen ze het bij je thuis of op het werk ophalen, dus hoef je niet perse tijdens de openingstijden, die altijd samenvallen met je werktijden, naar een winkel of postkantoor of zoiets.