Waarom heeft de 1 een betere traptechniek dan de ander?

waarom kan bijvoorbeeld Sneijder wel een bal over 70 meter trappen
maar Robben niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dat heeft met verschillende factoren te maken.
O.a. met talent.
En natuurlijk met de training, je kunt daar natuurlijk op trainen. Dat deed Van Hooijdonk vroeger ook altijd. Na de training altijd even een half uurtje trappen.
Zo leer je het het best.
En misschien doet Sneijder dat wel en Robben niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Talent, gerichte training en fysiologische factoren.
Zoasl bv de lenget van het onderbeen ten opzichte van het bovenbeen, dat soort zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Robben heeft dat niet nodig en traint er dan niet op .
Maar Sneijder heeft het wel nodig en traint er dan wel op .
En er is een speciale techniek voor nodig en die kun je krijgen door veel te oefenen .