Nu met de feestdagen er aan te komen , moeten we weer cadeautjes kopen , maar ik weet totaal niet wat te kopen . iemand idee ?

ik moet iets kopen voor:
broertje van 10 jaar
zus van 27 jaar
broer van 30 jaar
mama
papa
schoonbroer van 23jaar
en een vriendin van 16 jaar
liefst niet hoger dan ongeveer 50 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
50 euro per persoon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

ga de komende dagen voor je brievenbus zitten en vang alle reclame blaadjes op....boordevol ideeen voor iedereen ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja.. ik weet natuurlijk hun interesses niet. Maar vaak bij een winkel als Action, Kruidvat en bij Hema kan je voor elk wat wils vinden, en ook niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cadeautjes geven is iets heel persoonlijks. Wij kennen jouw broers, zus, zwager, ouders en vriendin niet. Wat zijn hun interesses, hobby's? Maar als je per persoon 50 euro te besteden hebt, kun je denken aan:

Computergame / speelgoed / boek / cd / dvd voor broertje van 10;

Boek / cd / dvd / drank / iets praktisch voor in of rond het huis (gereedschap ofzo) voor broer, zwager, vader;

Boek / cd / dvd / lekker luchtje / make up / sieraden / iets om het huis gezellig te maken voor vriendin, moeder en zus.

Lekker rolbevestigend, maar zoals gezegd, ik ken ze niet dus moet ik uitgaan van algemene man-vrouwdingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je toch niet weet wat je die mensen moet geven,
zou je het eens op een heel andere manier kunnen doen.

Geef via Unicef - namens de persoon die een kadootje van jou krijgt, bijvoorbeeld 3 wollen dekens voor een vluchtelingenkind. Kost € 9,-.

Of 30 schriften voor € 10
Of 3 muskietennetten voor € 14,50

http://www.unicef.nl/wat-kunt-u-doen.aspx

Je koopt dan een kleinigheid voor de persoon zelf en doet daar de cadeaubon voor het goede doel bij.

Hier vind je nog veel meer voorbeelden.
http://www.koopcadeauensteungoeddoel.nl/

Voor je broertje een varkentje
Voor je moeder vijf eenden
Voor je vader een toilet
Voor je vriendin een geit
ETC> ETC >

Toegevoegd na 5 minuten:
En hier vind je ook nog wel leuke kadootjes:
http://riccreaties.marktplaza.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broertje: Computerspel, stripboek
Zus: Tegoedbon voor schoonheidsspecialist/sauna/pedicure, boek, badjas
Broer: Mooie stropdas, foto-collage
Vriendin: Kookboek, sieraad
Schoonbroer: Biertjes-pakket, DVD
Mama: Lekker likeurtje als Frangelico of Baileys of een fles mede, mooie sjaal, boek
Papa: Grappige sokken, boek, kantoor-artikelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geef wel eens krasloten, niet dat je voor 50 euro p.p dat moet gaan kopen, maar gewoon voor een erbik cadeautje!wordt altijd goed ontvangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.liefsvanjoost.nl heeft kadootjes voor het hele gezin.
Is zelfs onderverdeeld in mam's, papa's jongens en meisjes makkelijk kan niet.