Waar kan ik wat leuks doen met mijn hele familie dus opa's oma's en omen tantes neefjes broers zussen?

We willen zo graag iets doen met z'n allen en weten niks dus wie me kan helpen graag

Toegevoegd na 6 dagen:
We wonen ergens in Vlaardingen misschien ook iedeen voor ergens hier in de buurt xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (11)

wat wij elk jaar doen is een middagje naar het bowlingcentrum.Eerst doen we een uur of 3 bowlen/kegelen en daarna lekker gourmetten.
Zo n arragement kost ongeveer 15 euro per persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee!
Oud hollandse spelletjes (zijn plekken die dit voor groepen organiseren, probeer maar te googlen).
Dierentuin Burger's zoo te Arnhem.
Weekendje zeilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met z'n alle naar het openluchtmuseum in Arnhem. Dit is voor je opa en oma heel herkenbaar en voor iedereen leerzaam en voorals erg leuk!
Als je alleen een avond iets wil doen, kan bowlen een optie zijn. Dit deden wij altijd met de familie. Kan gezellig zijn.
Of een fietstocht uitzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bowlen, uit huis, kost wat
sjoelen, kan binnen en een sjoelbak is al voor 30 euro te koop, jarenlang spelplezier verzekerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bowlen is relatief niet zo duur. En een sjoelbak voor een hele familie schiet ook niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twee dan?
Organiseer zelf een 'Ik hou van Holland'-quiz. Erg leuk, en als je een beetje afwisselende vragen verzint zit er iets bij voor iedereen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie kunnen een dag naar Walibi gaan of naar het restaurant. Je kunt iets leuk vinden op het internet. Prettige dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of de oudste familieleden wat slechter ter been zijn? In dat geval kan een boottocht leuk zijn.
Dat hebben wij eens gedaan met de hele familie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn een keer met allemaal naar zo n prethotel gegaan. Waar van alles te doen is, voor iedere leeftijd, zwemmen, tennis, etc etc, en onbeperkt eten.
Ik weet niet meer hoeveel het kostte. Het was in de buurt van Leiden, maar ergens in Overijssel is er ook eentje. Ik kijk even of ik kan vinden, want weet de naam niet meer.
Het was ......palace, en erg leuk.
Een andere GV er weet vast de naam wel.

Toegevoegd na 24 minuten:
Ineens weet ik het weer: Prestonpalace.

Toegevoegd na 6 dagen:
Dat Prestonpalace was in Leiden geloof ik, wij woonden zelf in Zoetermeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een reactie op het fietsen.
Er zijn familie fietsen, daar kan je met 5 of 6 mensen op zitten en trappen.
Als opa en oma dit niet meer kunnen houden ze hun benen stil.

Toegevoegd na 3 minuten:
Antwoord op een vraag hier boven "Preston Palace"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje uit met de familie is een pretpark of dierentuin erg leuk, je hebt er best veel mogelijkheden. De kinderen kunnen spelen en de oudjes aapjes kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rondvaartboot met aan boord een pannenkoek eten!

Madurodam

Pieterburen, de zeehondencrèche
(weet niet waar je woont)

Archeon

of kijk eens op
http://www.dagjeweg.nl/

Wat leuk, zo met de hele familie! Waarheen je ook gaat, heel veel plezier!

Toegevoegd na 6 dagen:
Vlaardingen, heb je toegevoegd.

in Rotterdam met de pannenkoekenboot? Daar kun je een korting combikaart voor nemen gelijk voor de Euromast. De boot vertrekt beneden voor de Euromast.

Vanaf Rotterdam een uitje naar Kinderdijk. Daar rondlopen, molen bezoeken, restaurant.

Met de watertaxi naar Dordrecht.

Kubuswoningen in Rotterdam.

google eens op dagje uit of op uit in Nederland. Er zijn sites waar je op postcode kunt zoeken naar uitjes.