Gemiddeld leeft een kat 14 tot 16 jaar. Al staat het record voor de langst levende 38 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je zoekt op de oudste kat ter wereld, kom je op leeftijden tussen de 28 en 34 jaar. Maar wellicht wordt 'de' kat die jij bedoelt wel de nieuwe recordverbreker en wordt hij nog ouder dan dat!
Maximaal? Gebasseerd op bovenstaande zou ik zeggen 34 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9 levens maal 18 jaar = maximaal 162 jaar oud...

Of maak ik nu een telfout...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is toch een simpele optelsom?
Alles hangt af of je je kat goed verzorgt: niet teveel eten, veel gezonde granen, vaccineren elk jaar, affectie en dan worden ze zonder zorgen een 14 jaar en meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een kat gehad en die is 20 jaar oud geworden,over het algemeen worden ze tussen de 12 en 15 jaar oud uitzonderingen daargelaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de gemiddelde kat POES word 15 de gemiddelde KAT word 13. uitzonderingen daar gelaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T huidige record schijnt 38 te zijn. Ik beweer dus dat een kat ook 39 moet kunnen worden.