Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

afgescheurde borstspier

ik heb een kennis die een afgescheurde borstspier heeft al meer dan 15 jaar nu zegt hij dat hij alleen geopereerd kan worden als zijn bovenste rib woord weggehaald en ik geloof dat niet dus wil ik hier graag antwoord op

Toegevoegd na 5 uur:
of dit kan en echt waar is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
595

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Weet natuurlijk niet precies het hoe of wat, maar ga er vanuit dat hij een dokter heeft gesproken en deze een correct antwoord geeft. Anders kan hij altijd een second opinion aanvragen bij een andere dokter.

Hoe dan ook, een rib weghalen omdat een spier afgescheurd is lijkt mij ietwat overdreven. Bij een vriend van mij hebben ze zelfs een spier aan een ander bot vast gezet dan dit normaal hoord, dus mogelijk kan dit bij jou kennis ook. Wel een feit is als hij hier al zo lang mee loopt, deze spier flink "kort" is geworden. Dus misschien wel meer beperkingen om dit te "fixen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet nooit iemand te snel niet vertrouwen ik heb een meisje in de klas die zecht dat haar zusje is misbruikt door die creche man. niemand geloofd haar ik zou onderzoek doen op internet en die persoon niet te veel laten merken dat je hem of haar niet vertrouwt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding