Hoe komt 'gesteld via' bij een vraag?

Soms zie je staan " Gesteld via--- weblog' maar wat betekent het en hoe komt dat bij de vraag te staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat komt door een samenwerking tussen Startpagina en Goede Vraag. Startpagina heeft een homepage (beheert door Startpagina BV) en heel veel startpagina's over een onderwerp, de dochterpagina's. Deze pagina's worden niet door Startpagina beheert maar door meer dan 1500 vrijwilligers. Op deze startpagina's kunnen fora worden gebruikt en als iemand op zo'n forum een vraag stelt kan de vraagsteller aangeven dat de vraag ook bij Goede Vraag terecht komt. De vraagsteller moet dan meteen een account aanmaken.

Dit systeem levert voor beide partijen voordeel op. Op Goede Vraag komen ook andere vragen over een specifiek onderwerp en de vragen kunnen door meer mensen worden beantwoord. Daarnaast krijgt Goede Vraag.nl meer verkeer hierdoor.

Toegevoegd op 01-06-2009 01:20:04
Ik kan me trouwens ook wel wat nadelen voorstellen. Op de fora komt zo af en toe ook reclame door. Ik denk dat het dan handig is om zo snel mogelijk een moderator hierop te wijzen. Wat mij betreft zou het netjes zijn als de beheerder van de betreffende pagina ook een seintje krijgt dat zijn/haar forum wordt misbruikt.

Toegevoegd op 01-06-2009 01:23:45
naschrift: ik werd nog even verrast door je zin via -- weblog! Dat betekent dat ná Startpagina er dus nu ook een relatie is met web-log.nl ! De fora die daar op worden gebruikt worden kennelijk nu ook gekoppeld en kennelijk wordt dat hier niet uitgebreid gecommuniceerd. Het gaat nog druk worden hier denk ik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat heeft ermee te maken dat sinds kort (1 week) gebruikers van diverse startpagina's vanaf die site hun vraag kunnen stellen.

Ook is het mogelijk je vragen en antwoorden mobiel te plaatsen. Ga hiervoor naar: http::/m.goeievraag.nl