kun je je followers verwijderen?

op twitter word ik sinds kort gevolgt door onze buurtagent, en daar ben ik niet zo trots op dus wil ik hem uit mijn lijst halen, hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je kan alleen een volger verwijderen
als je deze persoon blokt op twitter.
Dan kan de persoon in beide gevallen niet gevolgd worden door jou maar kan jou dan ook niet volgen.

Voor de rest moet je je er niet zo druk om maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt kiezen voor Block user.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
citaat van jouw eerder gegeven antwoord erbij ter verduidelijking: Als jij perse wilt dat bepaalde mensen je tweets niet meer kunnen lezen, dan zou je ze moeten blocken, maar daarnaast zul je in je profiel ook een vinkje moeten plaatsen bij Tweet privacy: Protect my tweets. Als je dat gedaan hebt, zullen alleen mensen die jou volgen en die je niet geblocked hebt, jouw tweets kunnen lezen. citaat uit vraag/antwoord : www.goeievraag.nl/vraag/haal-paar-followers-lijst-blocken.101704
je kunt hem blokkeren, ook is het handig voor je om je instellingen zo te wijzigen, dat jij toestemming moet geven als iemand je wil volgen. dan krijg je ook nooit geen situaties meer waarin je zomaar ineens gevolgd kan worden.