wat is een brochure?

Ik kan bij een opleiding een brochure aanvragen maar wat is dit precies is dit gewoon een boekje met informatie over de opleiding ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4K

Antwoorden (3)

Een brochure is een informatiefolder. Dus eigenlijk wat je hierboven al schreef.
13 jaar geleden
Een brochure is een boekje, veelal in gedrukte vorm, van geringe omvang. Een brochure bestaat - in tegenstelling tot een folder - uit meerdere vellen gevouwen papier, die in de rug bijeengehouden worden door b.v. nietjes. Het aantal pagina's is altijd een veelvoud van vier...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een brochure is van bv een geloof afkomstig dan gaat de inhoud over dat geloof,of van de visie die dat geloof of religie heeft over een bepaald onderwerp. Men kan dus aannemen dat een school voor hoger onderwijs die een brochure uitgeeft schrijft over wat zij onderwijzen en of hoe deze te financieren