Wat is het emailadres van Palmolive?

Had er een gevonden info@colgate.nl, maar krijg ik steeds terug.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Delivery to the following recipient failed permanently: belgium_consumers@colpal.com Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 belgium_consumers@colpal.com... No such user (state 14).

Antwoorden (2)

probeer eens via hier:
http://www.colgate.nl/app/Colgate/NL/Palmolive/Contact.cvsp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het correcte e-mailadres is belgium_consumers@colpal.com.
Een e-mailadres kan je meestal terugvinden bij de Algemene Voorwaarden op de websites van desbetreffende firma.

Toegevoegd na 2 uur:
Wat krijg je dan in de mail te zien? Want dan klopt enigszins hun website niet meer.

Ook al geprobeerd via het formulier dat onze andere GV!-lid heeft gegeven?