Waarom zegt #iTunes dat ik 1.83GB aan foto's op #iphone heb staan, terwijl ik die net heb verwijderd? (geïmporteerd in iphoto)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Omdat je misschien vergeten bent het vakje "delete items from iphone after importing" aan te klikken. Kan alsnog. Nogmaals importeren en dan de duplicates ignoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat had ik wel aangevinkt. De iphone was ook leeg maar in itunes stond onderin bij "capaciteit' nog aangegeven dat er 1.83GB aan fotos in beslag genomen werd...

Ik heb de oplossing inmiddels gevonden: even uitpluggen en na opnieuw aansluiten geeft ie de juiste capaciteit weer.

Thanks!