hahaha dit ken ik vreselijk.

ik heb een brief op de post gedaan aan haar geadresseerd.
waarin stond wat ik van haar vond en dat ze iets aan die lucht moest doen. sinsdien loopt ze de hele dag met kauwgom smits en mentos.
natuurlijk was de brief niet ondertekend met ondergetekende maar als anoniem ;-)
werkte geweldig.

succes want het is hard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Als hij dominant is, dan zeg ik er niets van en neem ik het gewoon... Is hij daarentegen dominerend, dan denk ik dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan om er wat van te zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet.
Ik doe alsof ik verkouden ben als het echt onhoudbaar is. Pak dan een zakdoekje of mijn hand bij mijn neus.
Of zeg dat ik een droge keel heb en ga iets te drinken halen en vraag of hij ook wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet.

Of je moet graag een andere baan willen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Heb je kauwgum? Nee? Wil je er dan 1 van mij?'

'Heb jij geen tandenborstel ofzo?'

'Als de omzet net zo afschrikwekkend is als jou adem, kunnen we de tent binnenkort wel sluiten'

Toegevoegd op 31-05-2009 12:16:22
Kom op hoor. Af en toe moet je mensen weer met beide benen op de grond zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou hem een tic-tac aanbieden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vorige keer had ik een vraag gesteld over slechte adem.

Van Ruth kreeg ik o.a. dit antwoord:
Er schijnen e-cards (te bestellen via http://www.slechteadem.info)

Stuur hem zo'n kaart ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpel. Zorg dat je zijn emailadres te pakken krijgt, en stuur dan via een hotmailaccount het bericht dat hij uit z'n bek stinkt alsof er een dozijn katten in gescheten hebben.

Als hij dan nog niets doet zul je een gasmasker moeten gaan kopen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet nuttig. Dat zal hij al snel zien als ordinaire scheldkanonnade van een verveelde puber. Als je die weg al gebruikt, dan respectvol blijven. En uitleggen waarom je deze weg kiest - omdat je het hem wel wilt zeggen, omdat je hem wilt helpen, maar omdat je je toch bezwaard voelt, en daarom anoniem wilt blijven.
Heb je er last van? Dan heb je meer reden er wat van te zeggen dan wanneer je het af en toe moet doorstaan, maar er verder weinig last van hebt.

Sommige dominante bazen doen alleen maar dominant, maar zijn in feite sociale wezens. In zo'n geval helpt de respectvolle aanpak. Als tip, als hulp. Zeg maar: nederig zonder nederig te zijn - als je begrijpt wat ik bedoel.

Wel altijd in privé. Helder, kort, respectvol, zelfverzekerd.

Je loopt natuurlijk kans op een ontploffing.

Het is aan jou om dat in te schatten - ik ken je baas niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herman Finkers deed het zo:
"Wil je een pepermuntje?"
"Wil je een suikervrij kauwgompje?"
"Wil je een fisherman's friend?"
"Wil je dan misschien een doekje voor je mond?"

Oke, het was geen dominante baas, maar een meisje dat hij voor het eerst ontmoette.

http://www.youtube.com/watch?v=dBOlSzdYjvQ
(vanaf ca. 50 seconden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent echt een bikkel, respect, en ik weet dat de vrouwen hier echt voor je vallen(villa), maar geregeld ook letterlijk. Je ruikt namelijk behoorlijk uit je mond. En ik zeg het jou omdat ik het zonde vind als niemand je daar op wijst.

Dit is volgens mij hoe je een testeronman aanspreekt. Ik had Berlusconi voor mijn vizier in deze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker dominant terug zeggen..

Zodra de baas zijn mond opendoet zeggen:

Jij: 'Wilt u alstublieft uw tanden beter poetsen of uw mond dichthouden? Ik heb er nogal last van.'

Als de baas dan vraagt : ' stink ik dan?'
Jij: 'Nee hoor, het is alleen maar slecht voor de ozonlaag, Kauwgompje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ken jij mij baas niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik een anonieme brief op zijn bureau neerleggen of laten bezorgen. Of een stapje achteruit doen als de baas iets tegen je wilt zeggen.
Om te voorkomen dat jij en hij zich gegeneerd voelen als jij het tegen hem zegt (of erger), kun je hem het beste een briefje schrijven. Hierin eerst een aantal lovende zaken zetten ten aanzien van zijn functioneren (indien van toepassing natuurlijk) en daarna de slechte adem ter sprake brengen.
Aangeven dat je geen reactie op die brief hoeft maar dat het je gepast leek om hem ervan op de hoogte te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stop een vriendelijk briefje in de ideeënbus van de zaak (als hij diegene is die de ideeënbus leegt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag hem of hij al lang last heeft van die kabouter. En als hij dan vraagt "welke kabouter" . Dan zeg jij "die kabouter die tussen je kiezen zit te schijten". Dan weet hij precies dat hij uit z'n mond ruikt. Wedden dat hij met een rooie kop vertrekt.