Best Friend Forever
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
best friend forever, dus allerbeste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is de beste vriend voor altijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BFF betekent Best Friends Forever

BFF wordt vooral gebruikt door jonge meisjes om aan te geven dat ze vrienden zijn met iemand. Het is een Engelse afkorting die in de online wereld (msn, chatrooms, twitter, etc.) en SMS berichten gebruikt wordt. Vaak wordt BFF als afsluiting, begroeting van een bericht gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BFF is een Engelse afkorting van Best Friend Forever. In het Nederlands vetaal je dit als beste vriend(in) voor altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Best Friends Forever dus allerbeste vriendin.
Maar dat kan morgen weer een ander zijn natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BFF kan ook best female friend betekenen
dus beste vrouwelijke vriendin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ stephaniekeeeeeeeee, dan kan BFF ook staan voor Beestelijk Fantasie Fundament :S,

Het is gewoon Best Friend Forever ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bff betekent best friend forever dus eigenlijk beste vriendin voor eltijd. dus eigenlijk geen van beide