Iemand ervaring met de Iphone 4 met Vodafone als provider? Hoe bevalt t ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het bevalt prima. Ik kan mail sturen en ontvangen en internet is snel genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IPhone 4 is natuurlijk niet opeens anders bij kpn vodafone of t-mobile!

Het grote verschil tussen de verschillende providers is natuurlijk service, bereikbaarheid, prijs en internetsnelheid!
Ik ben altijd super tevreden met Vodafone qua netwerk service en internetsnelheid... Er zal vast wel een goedkopere zijn maar ze hebben mij nog nooit teleurgesteld dus dat is "onbetaalbaar"!

En T-mobike heeft mijn vriendin alleen maar slechte ervaringen mee. Geen bereik Geen internet en al helemaal Geen service wel een heleboel beloftes

Kpn schijnt prima te zijn maar heb er geen ervaring mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben sinds gisteren in het bezit van de Iphone4 met als provider Vodafone, ben er zeer tevreden over. Zowel de afhandeling bezorging en alle sevice. En de IPhone zelf is super!