Laura dikke tranen. Sinterklaas zomaar weg. "waarom wel intocht en geen uittocht papa?"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Als er voor sinterklaas zowel een intocht als een uittocht zou zijn.
Dan komt alles wat er bij sinterklaas komt kijken 2 keer uit de kast om alles precies te willen verzorgen.

En de kinderen hoeven niet te zien/weten waar de sint dan heen gaat als 5 December voorbij is.
Zo is het mooi geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar.... Voor de echte fans kun je de uittocht zien in Bruinisse!!!! daar regelen ze het wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de oude Sint ná al die drukte en het hoge pepernootgehalte, vandaag eindelijk z'n verjaardag in alle rust en besloten kring kan vieren.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinterklaas is heel erg moe
Want op 5 december moest naar iedereen een cadeautje toe.
Nu is het voor hem tijd om uit te rusten,
om in stilte heen te gaan naar spaanse kusten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Geertruidenberg wordt hij vanavond ook uitgezwaaid.
anneliez
13 jaar geleden
Voor een fatsoenlijke uittocht voor de Sint is vorig jaar uitgebreid actie gevoerd door een ploegje militante autimama's onder de werknaam 'Weg met Sinterklaas!', die vervolgens ook bijval kregen van een aantal media en de NVA.

Die hebben het mooi voor elkaar gekregen dat er in een aantal plaatsen in Nederland ook een uittocht voor Sinterklaas wordt georganiseerd. Nu nog zorgen dat de uittocht ook op TV wordt uitgezonden. Ik verwacht eigenlijk dat er in het jeugdjournaal wel kort aandacht aan besteed zal worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alle kindertjes zoet met hun speelgoed spelen en Sinterklaas de glimlachende gezichtjes ziet, wil hij niemand meer storen en gaat op kousenvoeten het land uit.