Wat te kopen voor je ouders met kerst?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
paulus811
13 jaar geleden
Wat is je budget? Dat is wel belangrijk om te weten.

Antwoorden (6)

een nieuwe pannenset, of nieuw bestek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pannenset gaat niet, hebben ze net nieuw, bestek is ook net nieuw :p
Een dinerbon is ook leuk, kunnen ze lekker een keertje met z'n tweeen weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel een goeie, waar kan je zo iets regelen, gewoon bij de plaatselijke restaurant ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja volgens mij wel, je kunt ook dinerbonnen bij de postkantoren en vvv kopen.
Een weekendje weg-bon, b.v. Van hotelkamerveiling.nl of Bongo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kalender of agenda 2011, met de mooiste foto's van de (klein)kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij hema kan j een kalender laten maken met plaatjes van jullie samen erop, leuk voor aan de muur!

of je kan ook ee theaterbon geven, als ze theater leuk vinden.

of je koopt vor je moeder een cadeaukaart van de douglas en voor je vader een tegoed bon voor heiniken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een riante fles Champagne met de bijpassende glazen. Dan kunnen jullie op 31 december gezamenlijk 'klinken' op het nieuwe jaar....