Ik heb op de site van varsity een cheerleader rokje gezien en dat staat me aan.. Maar hoe kan ik dat bestellen, ik woon in belgië..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

blijkbaar gaat dit niet:
Can I order from outside of the United States? | back to top
We are unable to process online orders from outside of the United States at this time. For international orders, please call 1.800.533.8022 to speak to a customer service representative or email international_vsf@varsityspirit.com.
fremar