Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De meest eenvoudige methode is een zandzakje, dat is ook redelijk makkelijk mee te nemen.
Je kunt ook een touw pakken welke lang genoeg is om met je voet erop te staan, die bevestig je dan aan de onderkant van je camera.

Daarnaast kan je altijd zoeken naar stabiele objecten die jou of de camera steun kunnen geven. Zoals een muurtje, een lantaarnpaal, een leuning, een bankje, of andere objecten die je buiten kunt vinden.

Maar niets is zo prettig als een sterk en stevig statief. En die kosten nogal wat, zeker in combinatie met licht gewicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een geweldige suggestie, dat zandzakje, ik ga er direct een maken, misschien van rijst. Maar wij zitten hier ook steeds mee te klooien, en zo'n zakje is een prachtige oplossing! plusje van mij dr bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord!
Ik ga meteen aAN DE SLAG

Andere antwoorden (1)

Voor echte stevigheid zou ik gaan voor een combinatie waarbij je de schroefdraad van de camera gebruikt! Die kan je in principe los kopen en overal op bevestiggen...

Heb zelf gewoon een klein statief met flexiebele poten gekocht is makkelijk goekoop en snel!!

Maar weet dat een zandzakje ook werkt, maak hem van stof met een rits en van binnen zo'n "druk-en-sluit"-zakje! Dan neem je hem wat makkelijker mee op reis ivm douane en ruimte/gewicht!!!

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding