Kan ik harde lenzen tijdelijk in zachte lenzen plaatsen?

Mijn ogen irriteren op dit moment heel erg.. Ben nu bij familie die dan wel zachte lenzen vloeistof heb.. kan ik die tijdelijk in zachte lenzen vloeistof stoppen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Zou ik zeker niet doen, omdat de samenstelling daar helemaal anders van is.
Wat je welt kunt doen is het "tijdelijk" in water steken, zal pieken als je ze terug insteekt (indien je ze als je naar huis wilt terug wilt dragen), maar daarna niet meer.

Heb zelf lenzen, daarmee :) (zachte)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij harde lenzen kun je dat wel voor een keer doen, andersom zou ik het niet aanraden.