Wat is het mail adres van Microsoft?

Voor product informatie!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
9.7K

Het beste antwoord

Alle informatie die je nodigt moet hebben voor producten staat op de website.

Mocht je echt contact met iemand willen dan moet je dat doen via het gewenste kanaal van het bedrijf. Zie: http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support

Daar heb je dan een keuze tussen e-mail, chat, telefoon of twitter. En daarna is het een kwestie van doorklikken.

Je zult waarschijnlijk een formulier krijgen waar je informatie kan opgeven en dan nemen ze uiteindelijk per e-mail contact met jou op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik klik op per email, kom ik uiteindelijk weer terug bij de begin pagina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze pagina moet je uitkomen: http://support.microsoft.com/contactus/cu_sc_selector_email

Andere antwoorden (4)

Microsoft Corporation One Microsoft Way Redmond, WA 98052-6399 Attn: Customer Service

Kan je hier wat mee?

Toegevoegd na 8 minuten:
Hier kan je contact opnemen met MS Nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet echt mailen
Hoop dat je hier iets aan hebt:
http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zullen je verwijzen naar de website als je überhaupt al antwoord krijgt.

www.microsoft.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"als je überhaupt al antwoord krijgt." Dat slaat echt nergens op. Als je contact met ze opneemt krijg je gewoon netjes reactie terug. Anders hadden ze geen contactmogelijkheden op de website neergezet. En ik weet uit ervaring dat ze netjes en nog best snel reageren op vragen en eventuele problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus.... Fijne reactie. Ik weet wat IK zou doen als klantenservice manager zou zijn als iemand naar productinformatie zou vragen. Doorverwijzen naar de webpagina. Daar is de pagina toch voor? Ik wed 100 euro dat dat het standaard antwoord is.
via deze pagina van Microsoft komt u op een e-mail contactformulier:
http://support.microsoft.com/contactus/cu_sc_selector_email
fremar