Te land:
Van eerste auto's die op mechanische koetsen leken naar snelle auto's waar je ook veel bagage in kwijt kan; ook op het dak. En grote vrachtwagens. Van stoomtreinen naar hogesnelheidstreinen en goederentreinen. Van postkoets naar e-mail. Uitvinding autobussen. Van zelf naar de winkel naar internet bestellingen die je thuisgeleverd krijgt. Van koken naar thuisgebracht voedsel (pizzakoeriers etc). Motoren, scooters, brommers, fietsen.
Ter zee:
modernere en snellere schepen.
In de lucht:
Vliegtuigen en vrachtraketten. Hete lucht ballonnen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Van paard en wagen en te voet naar supersnelle auto's, vliegtuigen en helikopters.

De wereld is van bijna oneindig groot naar bereisbaar binnen 24 uur gegaan.