hoe kan ik de vriendenboek van Matthys Zegveld bestellen zonder internetbankieren?

ik kwam toevallig op een boek over vrienden maken van ene matthijs zegveld. de enige manier om deze te bestellen is als je hem betaald via internet. ik zou deze man graag willen vragen of ik ook met overschrijving kan betalen maar vind nergens een mailadres.. Daarom even de vraag of iemand deze man kent en eventueel zijn mailadres heeft...
heb de man gegoogled, het verwondert me wel dat hij zoveel boeken schrijft over totaal verschillende thema's...(?)

Toegevoegd na 53 minuten:
voor de volledigheid : .... het is via een tip op "goeie vraag" dat ik op het spoor van zegveld kwam...dus niet echt toevallig maar nadat ik een vraag had gesteld en dus die tip kreeg :-I

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kunt proberen of ie een adres heeft geregistreerd bij zijn internetgegevens: https://www.sidn.nl/nc/over-nl/whois/?domain=rijkaanvrienden (kan het zelf nu niet nakijken, dus dat moet je zelf even doen).
Soms zie je dan alleen een provideradres, soms het adres van de persoon zelf.

Overigens word ik altijd nogal kriegel van sites die zo hitserig geschreven zijn en van die opmerkingen als 'binnenkort duurder', en geloof ik sowieso niet zo in dit soort boeken. Maar goed, je weet nooit wat je er aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet of dit de goed matthijs is maar in z'n portfolio staat dat die ook auteur is, waarvan staat er niet bij