Wat is leuk om met vriendinnen met oud en nieuw te doen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Mischien een tip om ergens uit te gaan, we willen in iedergeval niet thuis blijven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe oud ben je ongeveer, heb je geld te besteden? Wil je thuis blijven of juist uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar woon je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je geeft niet echt veel info lisanne158. Dan is het moeilijk om een goed antwoord te geven.

Antwoorden (5)

Lekker eten, veel drinken, veel meer vuurwerk afsteken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het vuurwerk een leuke film bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker zitten, kletsen, praten over de plannen voor het volgende jaar, wat ga je doen, wat wil je veranderen?
Zoek leuke gespreksonderwerpen, en onder het genot van een wijntje, of gewoon iets te drinken met wat snacks maak je zo een erg gezellige avond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet thuis wilt blijven zul je iets moeten zoeken waar veel mensen komen.
Heel veel cafés geven speciale Oud/Nieuw feesten, waar je vantevoren bonnen voor moet kopen.
Op die manier zorgen ze er voor dat het niet al te druk wordt en gezellig blijft.
Zoek dus een gelegenheid in de buurt waar je zou willen zijn.

Wil je iets anders en wel veel rustiger, kun je ook een huisje huren op zo'n bungalowpark. Lekker wandelen, lekker eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou lekker een weekend weg gaan naar een oord waar je kunt ontspannen, relaxen, zwemmen, sauna, zonnebank, spelen, sporten, dansen, bowlen, eten... enfin, het beste van het beste en dan met vuurwerk en oliebollen in een heerlijk huisje een paar dagen eruit en oud en nieuw vieren.