Re: Kruidvat/Unilever kraslot bij aankoop actieproduct

waar kan ik me lot bekijken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

er zal toch wel ergens een website vermeld staan op het actieproduct en anders morgen even contact opnemen met unilever of kruidvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier dus:
Artikel 3 Hoe en wanneer kan je meedoen?
1.Deze actie loopt van 08-11-2010 tot en met 31-12-2010. (week 45 t/m week 52 2010)
2.Je kunt deelnemen aan de actie door 1 Unilever actieproduct te kopen in een van de Kruidvat winkels. Hierbij krijg je bij de kassa een kraslot. Onder de kraslaag ziet u wat u gewonnen heeft.
3.Geldprijzen kun je m.b.v. de code op de coupon checken op www.kruidvat.nl/decemberkrasactie. Deze coupon is geldig t/m 31-01-2011.
4.Indien je de winnaar bent van een prijs dien je het kraslot met het ingevulde formulier op de website op te sturen naar:
Kruidvat december kraslot actie
Antwoordnummer 1185
6200 VB Maastricht

www.kruidvat.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geldprijzen kun je m.b.v. de code op de coupon checken op www.kruidvat.nl/decemberkrasactie. Deze coupon is geldig t/m 31-01-2011.
Indien je de winnaar bent van een prijs dien je het kraslot met het ingevulde formulier op de website op te sturen naar:
Kruidvat december kraslot actie
Antwoordnummer 1185
6200 VB Maastricht
Amadea