is een bloedtransfusie schadelijk?

Het lijkt mij dat er te gauw een bloedtransfusie wordt gegeven, je krijgt dan ook denke ik het vuil van een ander binnen, Ik ben geheel vegetariër, het bloed van een vleeseter is anders. Ik ben daarom een bloed weigeraar

en toch gaat het vaak mis met het filteren van bloed
ook om gewetens bezwaren ben ik bloed weigeraar.

ik sterf! voor mijn principes
er zijn middelen! Er worden gouw pillen bloed gegeven het is handel, net als de organen, mensen kunnen vaak niet nadenken, geloven te gauw de medici

Je ga at dood hoe dan ook, als het bloed schoon zal zijn dan zoude veel ziektes ook kunnen genezen, een ziekte virus kanker is het eerst in het bloed te zien, ik neem geen bloed, ik zal zeker mijn kaartje dragen bloed weigeraar

Als het om een kind gaat, dan moet het, totdat het zelf kan beslissen

Weet jij het antwoord?

/2500

Bloed voor bloedtransfusie wordt eerst uitvoerig getest op schadelijke stoffen zoals ziektes en dergelijke, je hoeft je nergens zorgen om te maken. Dat bloed van een normaal etende anders is dan bloed van een vegetariër is absolute kul. Als dat de reden is waarom je een bloed weigeraar bent dan hou je jezelf erg voor de gek. Een bloedtransfusie is dus niet schadelijk en het redt veel mensen elke dag.

De keuring is best pittig. Daarnaastw ordt je elke donatie ook nog gekeurd. Bleod wordt eerst 6 maanden bewaardt om de incubatietijd van ziektes af te wachten. Ik moet aan een lijst voorwaarden voldoen die ik elke keer onderteken: Denk aan, vakantie in bepaalde gebieden, sex tegen betaling, medicijnen gebruik, ziekte. Verder wordt het bloed altijd nog onderzocht. Ik ga elke 4 weken naar de bloedbank. En heb al meer dan 140 donaties gedaan. Ik ga er van uit dat er een aantal mensen hun voordeel met mijn donatie hebben kunnen doen. Of dat een transfusie was of medicijnen aanmaak. Het is je vrije keuze bloed te weigeren. Zoals het iedereen vrij is het te accepteren. Ik weet alleen dat de kwaliteit in Nederland 99,99999% veilig is. mijn principes om te sterven liggen denk ik nogal anders.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100