Ik heb net een mail gekregen van Imailo en daar beweren ze iets. Is dat wel eens mogelijk?

''Als trouwe....blabla... de totale waarde van deze box4You is maar liefst 35 euro! Maar voor jou is de BoxforYou helemaal gratis. Je betaalt alleen de 6,95 verpakkings- en verzendkosten (wordt verstuurd als pakketje). ...blabla

Er zit in volgens hun:

Wat zit er o.a. in de Box
- Bastogne koeken
- Wasmiddel
- Tandpasta
- Chips
- Knakworstjes

Als dat het enige zou zijn, zou je rond de 7 euro uitkomen. Maar er staat nergens bij hoe groot de verpakkingen zijn. Het plaatje lijkt wel zo mooi allemaal.. Het lijkt me dikke afzetterij, maar als ze beweren dat het 35 euro waard is, dan liegen ze toch?
Anders moesten ze zeggen ''voor mij is het wel 35 euro waard'' of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat deze ervaring boekdelen spreekt:

"Heb het ook gedaan, 2 keer zelfs, maar beide keren niet de moeite waard. Zaten vol met oude rommel (oude woontijdschriften) en allerlei gratis proefmonstertjes..... Vond het de 6,95 verzendkosten echt niet waard. "
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook zo. Waarom zou een bedrijf jou iets gratis opsturen dat hen 35 euro kost? Dat zou ik eerst maar eens achterhalen. Daar zit altijd een reden achter. In het gunstigste geval willen ze naar je gunst dingen en hebben met fabrikanten afgesproken gratis producten rond te sturen in de hoop dat jij die dan koopt.

In het meest ongunstige geval krijg je niets (of waardeloze rommel) en zijn zij 6,95 euro rijker (X het aantal mensen dat zij zo'n mailtje sturen en die erin trappen).

Dus ik zou eerst maar even bellen met het bedrijf of een van de fabrikanten waarvan een gratis product aangeboden wordt. Die moeten er wat van af weten.

Anders is het zonde van je geld!

Toegevoegd na 51 seconden:
Oh ja, nog een tip: google eens op de naam van het bedrijf Imailo en kijk of je ervaringen kunt vinden.