Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het dan goed zijn gesloten vragen te heropenen zolang er geen beste antwoord is gekozen?

Het blijft mogelijk om gesloten vragen te classificeren als goede vraag.

Ik heb twee vragen zonder goed antwoord. Daarvoor kreeg ik vandaag beide de waardering Goeie vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb eerder al eens gevraagd of het niet handig is om bv meningsvragen of ervaringsvragen open te laten.
Wat jij voorstelt vind ik niet echt handig. Ik heb vragen gesloten waarbij ik heel tevreden was met de antwoorden, maar waar zo vaak ongeveer hetzelfde antwoord bij stond, dat ik het niet nodig vond om een beste antwoord te kiezen omdat vrijwel alle antwoorden goed waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bedoelt met heropenen: Dat ie weer bij de nieuwste vragen staat, zou het best handig zijn, omdat hij dan weer de aandacht trekt. Maar als ie dan achteraan blijft staan (waar niet veel mensen meer kijken denk ik) of als ie bij 'antwoord nodig' staat (waar ik deze vraag heb gevonden) dan zullen er niet veel antwoorden meer binnen stromen. Ik denk: Hoe langer vragen er staan, hoe minder animo, hoe minder goede antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding