absurd is dat wat niet kan gebeuren en je ziet het toch voor je ogen gebeuren...

dat is absurd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dit antwoord! Het is toch raar dat ik hier op ga antwoorden!!! Want wat ik net zei, klopt ook al weer niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absurd is heel erg vreemd maar dan in extreme vorm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
 ab·surd bn, bw: onzinnig, ongerijmd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het woordenboek zegt:strijdig met de rede, de logica.
Maar jij wenst denk ik een persoonlijke noot.
Nou daar is-ie: potverdomme nondeju, getverdikkeme ben je helemaal strontgek geworden om dit als een GV te beschouwen! Eigenlijk ben jijzelf absurd!

Dit bedoel ik niet zo hoor, maar het was een demonstratie buiten mijzelf. Absurd hè?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meisje (3) schiet 2-jarig broertje dood .......een beter voorbeel kan ik niet bedenken...iemand die het wel kan is bij voorbaat absurder dan ik zou kunnen bedenken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KAATSHEUVEL - Drie mannen zijn elkaar donderdag in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.

Toegevoegd op 29-05-2009 14:53:30
Absurd is tevens synoniem voor belachelijk, bizar, dwaas, idioot, krankzinnig, mesjogge, ongerijmd, onnozel, onverstandig, onzinnig en zot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat er een vlieg op tafel van een druppel water zat te drinken, er toen een wesp boven op hem dook en zo zijn kop eraf scheurde :-| dat was echt absurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat niet alledaags is.
Alles wat niet normaal is voor jou.

En normaal is wat je gewend bent.