Wat vinden jullie van het volgende voorstel: Indien er bijvoorbeeld 15 duimen omhoog op de antwoorden van jouw vraag komen dan automatisch goede vraag

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Met alle respect voor je inventiviteit, ben ik van oordeel dat de structuur, regels, procedures en evaluaties aan de organisatie en de moderators moet overgelaten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De antwoorden bepalen niet de interessantheid van de vraag....als mijn vraag is "wat is 1+1" dan kan iedereen een plusje krijgen met "ongeveer 3"....maar is het een goeie vraag? Ik denk het niet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen goed idee... Nooit doen...
Wat als er nu 10 duizend gebruikers zijn morgen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slecht plan. Al was het alleen al omdat je dan afhankelijk bent van het onderwerp: het ene onderwerp zal meer lezers trekken dan het andere, en daardoor meer kans maken op een antwoord met 15 duimpjes-omhoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist
Als iemand zijn ongenoegen over een vraag uit in een antwoord, en de GV-gemeenschap is het daar zo mee eens dat diegene 15 duimpjes krijgt, moet de vraag dus automatisch als 'goede vraag' worden aangeduid?

Lijkt me geen goed plan.