Wat is er leuk op op zaterdag te doen in Rotterdam en niet die euromast aub ?

Toegevoegd na 1 minuut:
om op moet het zijn

Toegevoegd na 6 minuten:
met me vriendin bijde 40 +

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Met de watertaxi naar Hotel New York, daar wat eten en/of drinken en via de Erasmusbrug terug lopen naar het centrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat ligt er een beetje aan wat je wil en met wie je het gaat doen (kinderen of niet e.d.)

Op de volgende link staan heeeeel veel suggesties

http://www.vandaagopstap.nl/zoeken/all-all-plaats-3067-1-A0/all/--alle-rubrieken--/--alle-subrubrieken--/Rotterdam/27-11-2010/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de euromast!!! ;-) oh nee, dat wil je niet.

Een rondvaart? Een stadswandeling? Of gewoon lekker ordinair winkelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezellig naar de Oudehaven, of Oud Delfshaven. Kun je de dag wel doorbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke parenclub in moordrecht weer eens wat anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Pinkeltje,
Er is zoveel te doen in Rotterdam..
Ik zou zeggen Diergaarde Blijdorp, een rondvaart met de spido, de Kunsthal is ook leuk als je ervan houd
Ook heb je een rondrit met een bus die ook in het water kan varen !

Veel plezier alvast,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de koopgoot en na afloop een patatje Kapsalon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Splashtour, rondrit met een amfibiebus
De tentoonstelling Bodyworlds van Gunther von Hagens