Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand tips hoe een Starbucks op te richten, waar en hoe en met wie enz?...

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Beste tip:

Benader Starbuck Hoe een franchise systeem werkt en of je er voor in aanmerking kan komen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn hele strenge eisen om zo'n winkel te mogen openen.
Ten eerste moet je een locatie hebben op een druk station, vliegveld of in het centrum van een grote stad.

Er zijn eisen over de hoeveelheid klanten die je trekt, er zijn strenge eisen over de locatie en over de inrichting en de hoeveelheid personeel. Alles moet volgens de regels, je bent dus helemaal niet vrij. Als dat allemaal goed is kun je rechten kopen, ik weet dat dit bij de Burger King 150.000 euro is. Van de Starbucks weet ik het niet, maar ga maar uit van een gigantisch bedrag.

Dan moet je nog een winstpercentage afstaan en je moet bekertjes, koffie, meubels, en de juiste kleding kopen voor het personeel.

Ik zou contact opnemen met het hoofdkantoor van Starbucks in Nederland voor meer informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet, want Startbucks werkt niet met franchise:

Franchise FAQs
Does Starbucks franchise?
Starbucks does not franchise operations and has no plans to franchise in the foreseeable future.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding