Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie helpt me een originele naam te verzinnen?

Ik ben amateurfotografe (beginnend).. Inmiddels heb ik al wát kleine opdrachtjes gedaan voor vrienden.. Ik zou graag verder willen en om te beginnen een visitekaartje aan mijn 'klantjes' meegeven voor verdere 'reclame'.. Maar hoe ga ik mezelf noemen? Pakkend, kort en bondig. Een naam die blijft hangen en die ook te gebruiken is als ik in de toekomst professioneel aan de slag ga.. Mijn volledige naam is Marjolijn van der Wall..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
13.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden