Hoe kan ik dit vergeten? Zie uitleg

Ik ben al jaren een fanatiek kijker van GTST. Nu is er weer een spannende verhaallijn bezig, maar mijn broer heeft op de blog van Wilma Nanninga al gelezen hoe deze gaat aflopen en heeft dat ook aan mij verteld... Deze verhaallijn kan goed nog een maand duren, en zolang ik al weet hoe het af gaat lopen, is GTST een maand niks aan om naar te kijken.
Hoe kan ik de info die mijn broer me heeft gegeven zo snel mogelijk vergeten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Weet je zeker dat het verhaal van je broer juist is? Meestal mogen acteurs niet vooraf een verhaal verklappen via welke weg dan ook, maar zeker niet via een openbaar blog.

Ik zou ervan uitgaan dat het niet klopt, en dan is het toch weer spannend...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
ik snap die min niet van mij een + zeer origineel idee om jezelf zo voor de gek te houden!!!

Andere antwoorden (3)

Ja, dat zal niet meevallen. Het is immers vrij lastig om iets spontaan te vergeten.

Bovendien zul je scenes gaan herkennen van het verhaal van je broer, en of je wil of niet gaan je gedachte te scene toch weer koppelen aan het verhaal. Hierdoor zul je al snel weer aan het hele verhaal denken.

Als je immers denkt, dat je ergens niet meer aan gaat denken, denk je er juist aan.

Ik ben dus bang dat je het een maandje met een voorspelbare GTST moet doen.

PS,

Wel zielig zeg, voor Laura...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je het opnemen en als je dan gelegenheid hebt om te kijken dan spoel je verder bij wat je al gehoord hebt, zodoende mis je de andere verhaallijnen niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien laten de beelden je toch wat meer zien...dan dat je al weet via je broer, veel plezier!!