Hebben jullie handige tips voor het maken van een scriptie in 1 maand?

Ik zit in tijdnood!!
Alvast bedankt voor de tips!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Maximaal één dag besteden aan het maken van een plan, inventariseren hoeveel werk er moet gebeuren en dat werk verdelen in hapklare brokken verdeeld over de maand.

Dan aan de slag volgens dat plan en gewoon doorbuffelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je niet vertelt wat voor scriptie je moet maken, kan ik je alleen adviseren om eens op de volgende site te kijken: http://www.nobiles.nl/studeren Hier staan verschillende tips op en eventueel ook adressen voor begeleiding bij het maken van een scriptie. Hopelijk heb je daar wat aan, succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met een goed onderwerp...
Maak asap een afspraak met je docent om 1 en ander te bespreken. Ga daar heen met een goed plan en duidelijke vragen..