Hoe kan het dat er bij sommige mensen zomaar de tv aangaat of dat er dingen bewegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.9K
Kimath
13 jaar geleden
Knikje in de stroomkabel van de tv?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze liegen !!

Het beste antwoord

Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat iets ''zomaar'' aangaat. Er is altijd een oorzaak, denk aan wind, of misschien straling van de afstandsbediening van de buren.

Ik wist nog wel dat ik als klein kind met een televisie afstandsbediening door de buurt liep. Stiekem voor de ramen van mensen hun televisies bedienen. Deze mensen zijn er vanuit overtuigd dat hun televisie vanzelf harder ging of uit ging, zonder erover na te denken dat er jochies voor het raam stonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In ieder geval niet door geesten. Soms kan een TV of een ander apparaat zomaar aanspringen door bepaalde stralingen in een huis, dat van die bewegende voorwerpen kan ik ook niet verklaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij die mensen zal een deur of raam open gestaan hebben, waardoor de wind iets omver liet waaien. En hun televisie zal op stand-by gestaan hebben en de buren dachten leuk te zijn door met hun eigen afstandsbediening de televisie aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha +
De oorzaak ligt in iets dat niet opvalt, maar wel echt bestaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zelf af en toe. Toen ik in de puberteit was, was het veel sterker.
Nu is het vooral nog zo als ik erg emotioneel ben (heel verdrietig of heel kwaad), dan duiken kopjes spontaan van tafel af of springen glazen als ik er naar kijk.
Hoe het komt? Geen flauw idee. Maar dat het kan, is voor mij een feit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij gebeurt het dat ik zomaar vanzelf ga schoonmaken, opruimen of koken, zonder dat ik daarvoor plannen had, als ik over de rooie ben, Wie bestuurt mijn lichaam dan?
13 jaar geleden
misschien gaat er in hun hoofd iets wel of niet aan/bewegen.