Nu ik toch bezig ben met mn goeien vragen :p wat is nou weer multi tasken ofzo ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Heel simpel, gewoon meerdere (nuttige) dingen tegelijk doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Multitasken is meerdere dingen tegelijk doen.

Dus bijvoorbeeld een sudoku invullen, een vriendin bellen en onder tussen ook nog kopietjes printen.
Met je hoofd met meerdere dingen te gelijk bezig kunnen zijn, en je handen aansturen dan zei dat ook kunnen.

Vooral van vrouwen word gezegd dit beter te kunnen als mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meerdere handelingen tegelijk uitvoeren.
zo zeggen ze nml, dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
typen terwijl je belt.
roken terwijl je je haar kamt
de hond uitlaten en bellen
was vouwen en wiskunde leren.
meerdere dingen tegelijk doen zonder dat je fouten maakt.